29 Eylül 2009 Salı

Devam ediyoruz...

Geçen gün bir öfkeyle blogumdaki 3 yıllık arşivi sildim. Wordpress'teki eski yazıları dışa aktar yöntemiyle aktarmama rağmen bloguma (yani buraya ey okuyucu!) içe aktaramadım. Bir öfkeydi işte; geldi ve geçti. Hattâ biraz küpe de zarar verdi.

Geçenlerde blog oluşturmasına yardım ettiğim bir ağabeyle Gtalk üzerinden sohbet ediyordum, bana blogundaki yazıların etiketlerini düzenlemem için yardım istedi. Kendisine, "Abi, ben geçenlerde kendi blogumdaki üç yıllık yazıyı bir öfkeyle sildim." diye yazmıştım ki, "abi" Gtalk'ı kapatmış. Halbuki ona şöyle diyecektim: "Abi sakın ola öfkelenme, yoksa benim gibi sen de yazılarını silmeye kalkarsın..."

Ne diyeyim, insanlar yardım talep ediyor, ânında olsun istiyor. Ben sihirbaz değilim ki.

Devam edeceğiz bizim hikâyemize. Tabii bu arada şapkadan güvercin çıkarmayı öğrenmem gerekecek.

Hiç yorum yok: