29 Eylül 2009 Salı

Mizah iyidir!

Sanırım bloglardan çevremde çok bahsetmiş olmalıyım ki, artık beni internet manyağı görmemeleri için hiç bir sebep yok. Öyle miyim? Hayır!

Çevremdeki insanların internete bakışı değişik. Kimisi oyun için, kimisi gazete haberleri için internetle haşır neşir. Bir de Facebook'cular var... Onlar ise ayrı bir âlem.

9-10 yıldır evimde internet bağlı. İlk dialup, sonra adsle... (Bazen dialup zamanlardaki interneti özlemiyorum desem yalan olur.)

İnternet hakkında çevrenizde konuşmalarınız ilginç diyaloglara da sebep oluyor.

Bir akrabam ilk internet sitemi açtığımda bana şunu demişti: "Her sitene girenden para kazanıyorsun değil mi?"

İnternetin ne kadar faydalı olduğunu hakkında nutuk atan bir arkadaşım arkasından şunu diyebiliyor: "Yahu senin bir site vardı; adresi neydi, unuttum."

Aklıma geldikçe bunları buraya yazayım diyorum.

Mizah iyidir!

Hiç yorum yok: