22 Kasım 2009 Pazar

Bugünlerde...

Bugünlerde Google'ın işletim sistemi Chrome OS'u deneyeyim istiyordum, gerçekleştiremedim. Google'ın Wave'i daha ağır bastı. Yeniliklerde bir adım öne geçmeyi her zaman seviyor Google. Sanırım sonunda Google tüm bilgilerimizi kendi depolarında saklayacak, bütün bu çalışmalar bunun ön hazırlıkları muhtemelen.

Bugün bir gazete aldım

Hiç işim gücüm yokmuş gibi gidip -hiç yapmazdım bunu- Sabah gazetesi satın aldım mahalledeki bakkaldan. Bu arada diğer gazetelerin başlıklarına da gözattım. Ve şu yargıya vardım: Gazetelerin gündemiyle vatandaşın gündemi farklı!

Kurban Bayramı

Günler ne çabuk geçiyor. Ramazan derken Kurban geldi. Kurbanlık fiyatlarının pahalı olduğundan dem vuruyor birileri. Doğruyu söylemek gerekirse kurbanlık fiyatları aynı, kurban kesmeyenler kurban fiyatlarıyla ilgilendiklerinden fiyat konusunu takip edememiş olabilirler.

Twitter'da zaman

Twitter'ın acayip çekiciliği var, bu önce hissedilmiyor. Kullandıkça kendine bağlayan bir sistem. Twitter'da kendini takip edenleri, takip etmeme alışkanlığını sürdürenlere bayılıyorum. “Kendini beğenmişliğin” tipik örneği.

Hiç yorum yok: