14 Kasım 2009 Cumartesi

Google Wave izlenimleri

Friendfeed sayesinde bulduğum davetiye sayesinde dört gündür Google Wave ile içli dışlıyım. Muhtemelen herkes gibi benim de ilk intibam pek olumlu değildi. Hem her gün Wave ile bilgileri internetten takip ederek, hem de Wave ile irtibatımı kesmeyerek birinci günün sonunda Wave'ye ısındım.

Bir geliştirici değilim. Kod bilgim yok denecek kadar az. Belki bana faydası dokunur düşüncesiyle yeni trendleri takip ederim. Wave'ye de ulaşmam belki bunun eseridir.

Benim gibi yeni Wave'cilerin de ilk izlenimleri pek iyi değil. Ama şimdilerde ben böyle düşünmüyorum. Google bu konuda gerçekten bir "devrim" yapmış.

Wave'nin tüm kullanıcılara açılmasından sonra görülecektir ki, pek çok site kapanacak. Twitter, Friendfeed başta olmak üzere...

Ben özellikle Wave'nin eğitimde faydalı olacağı kanaatindeyim. Sanırım Wiki'nin de sonu geldi. Dedikleri gibi "bu bir devrim".


Google Wave adresimiz: afyonkarahisar@googlewave.com

Hiç yorum yok: