21 Mart 2010 Pazar

Afyonkarahisar'ın en büyük sorunu trafik

Bugün gün iyi başlamıştı. Hava günlük güneşlikti, insanlar sokaklarda dolaşıyor, bu güzel günün tadını çıkarıyorlardı. Ben de öyle yaptım, çarşı-pazar dolaştım, güneşin tadını çıkardım. Sonra eve döndüm. Tam bilgisayarımı açmıştım ki, dışarıda çığlıklar... Ben de evden çıkarak o tarafa koştum.

Adnan Menderes Bulvarı üzerinde, 2. Nizamiye'nin önünde trafik kazası olmuş. Bir insan kalabalığı ki... İki kişiyi yerde yatıyor olarak gördüm. Moralimse sıfır...

Sanırım bizi yönetenler bu cadde üzerine hiç çıkmıyorlar. Adnan Menderes Bulvarı yani askeriyenin bulunduğu cadde gece yarısı bile motosiklet yarışları yapılıyor. Karşıdan karşıya gündüzleri burada geçme imkanı yok. Sürücüler ise mübarek hepsi formula yarışçısı...

Yayaya hiç saygı yok. Arabanız var diye hızlı gitmek zorunda değilsiniz baylar ve bayanlar...

Yayalara saygılı olmak bu kadar mı zor? Bakın, bugün meydana gelen kazada iki kişi yaralıydı galiba. N'olacak bu insanların hâli, bir düşünün.

Hız kaza getiriyor. Sürücülerin bilinçlendirilmesi gerekiyor. Yetkililerin bu işe zaman ayırması gerekiyor. Trafik en büyük sorun. Şehir içinde bile sanki şehirlerarası yoldaymış gibi her gün kazalar oluyorsa; bunu bir düşünmek gerek.

Hiç yorum yok: