2 Mart 2010 Salı

Bisikletle seyahat

Blogları ilk tanımaya başladığımda karşıma ilk çıkan bloglar “seyahat blogları” olmuştu. Epeydir seyahat bloglarında yeni bir şeyler var mı diye bakmamıştım. Pek çok “bisikletli seyahat” blogunun olduğunu gördüm. Bu bloglardan birkaçını okuyunca inanın bisiklet alasım geldi. Bu ne müthiş bir enerjidir, anlatamam. Onlara imrendim. Benim şimdilik böyle bir imkanım yok.

Linux blogları ve diğer konulardaki blogları okumaktan bir müddet ihmal ettiğim seyahat bloglarının ne kadar değiştiğini ve şehirlerin tanıtımında ne kadar önemli hâle geldiklerini anladım.

Bugün size ilimizi keşfe çıkan bir bisitlet tutkununun blogunu tavsiye edeceğim.

Eğer bisikletiniz varsa, mutlaka bir tura katılın derim. Ama bisiklet almadan ve seyahate başlamadan önce mutlaka bisikletle seyahat edenlerin bloglarına uğramınızı tavsiye ederim.

Şuradaki blogda bir bisiklet seyyahı ilimizde nereleri gezmiş, okuyalım.

Hiç yorum yok: