3 Nisan 2010 Cumartesi

Manzura - Sen Bilarsan (O'zbekcha)


Dün internette amaçsız dolaşırken rastladım Manzura'ya. Farkına vardım ki bizim dışımızda da bir dünya var, onlar da şarkı söylüyor. Şarkıları, sözleri bizden farkları yok. Onlar bizim kardeşlerimiz. Şarkıyı şuradan dinlemek mümkün. Şarkı Özbekçe. Sözlerini Türkiye Türkçeyle aşağıya ekliyorum.

Nur alem var alemde yine, sorgusuz aşk yanar alevde

Bir gül bitse korkuda uhde, bir sen bilirsin ve bir ben ancak

Sözler fazla, gönül yakın ziyadesiyle, yabancılık izi var beyhude

Bir yanış ki bu varlığım arzuda, bir sen bilirsin ve bir ben ancak


Gönül evinde ebedi yerimiz, derya oldu ağlamaktan her birimiz

Günahkar gibi cayır cayır yanıyoruz, bir sen bilirsin ve bir ben ancak

Gönül evinde ebedi yerimiz, derya oldu ağlamaktan her birimiz

Günahkar gibi cayır cayır yanıyoruz, bir sen bilirsin ve bir ben ancak


Buluştuk ama ayrılmadık, hayallerde biz kurtuluşa ulaştık

Hiç doyamadık, hayat boyunca ulaştık, bir sen bilirsin ve bir ben ancak

Sözler fazla, gönül yakın ziyadesiyle, yabancılık izi var beyhude

Bir yanış ki bu varlığım arzuda, bir sen bilirsin ve bir ben ancak


Gönül evinde ebedi yerimiz, derya oldu ağlamaktan her birimiz

Günahkar gibi cayır cayır yanıyoruz, bir sen bilirsin ve bir ben ancak

Gönül evinde ebedi yerimiz, derya oldu ağlamaktan her birimiz

Günahkar gibi cayır cayır yanıyoruz, bir sen bilirsin ve bir ben ancak

Hiç yorum yok: