6 Ağustos 2010 Cuma

Hayırlı günler...

Son günlerde kalabalık olmakla kabalık yapmak arasındaki ilintiyi merak ediyorum. Merak etmeme sebep olan yerler sosyal paylaşım siteleri olarak da adlandırılan sanal mekânlar... Örneğin; Twitter, FriendFeed ve Facebook...

Bu isimlerini andığım sosyal medya sitelerinde bugünlerde pek de telaffuz edilmeyen yani yazılmayan cümleleri derledim.

Size de ilginç gelecek cümleler şunlar:

* Hayırlı günler.
* Hayırlı sabahlar.
* Hayırlı olsun.
* Hayırlı işler.
* Hayırlara vesile olur inşaallah.
* Hayır yapalım.
* Hayır yapmak sevaptır.
* Hayırlı işlerde acele edilir/edilmelidir.

Siz bu cümleleri daha da çoğaltabilirsiniz. Ben aynı hissi çevremdeki insanlarda da hissettim. Bugünlerde öyle tahmin ediyorum ki, bu hayır kelimesinden dolayı hayır yapmak isteyenler de yaklaşan Ramazan ayında hayır işlerini erteleyeceklerdir belki. Veya muhtemelen şöyle bir cümle kuracaklardır: "Bir fakire iyilik yapın. Evet, yoksullara iyilik yapın!"

Maneviyat iklimi içinde bulunduğumuz bu günlerde cümle kurmakta zorlanacak insanlarımız.

Ne diyelim, hayırlısı olsun!

Hiç yorum yok: