25 Ekim 2010 Pazartesi

Blog... blog...

Epey bir süredir blogumla ilgilenemiyorum. Sadece “şeher” blogu olması belki elimi kolumu bağlıyor. Kim bakar/okur bir şehir blogunu; bunu anlamaya çalışıyorum. Tasarımla aram iyi değil. Zaten sâdelikten yanayım her zaman.

Blog okuyucuları da eskisi kadar aktif değil. Biz yazmayınca onlar da okumuyor anlaşılan.

Sanırım blog okuyucularını “sosyal medya”ya kaptırdık. İnsanlar Facebook ve Twitter arasında sıkışıp kaldılar. Bir bakıma haklılar da. Her iki platformda da okuyucu daha aktif.

Blog bir süre daha böyle kalacak... Ama kapanmayacak, kapatmayacağım.

Belki bir süre sonra daha farklı bir blog ile karşınızda olacağız.

2 yorum:

Arş.Gör.Dr. A. Onur GİRİŞGİN dedi ki...

Sayın hemşerim,
Afyon'da büyümüş ve bir Afyonlu olarak, artık Afyon'da yaşamadığımın da verdiği bir buruklukla yazılarını ilgiyle takip ediyorum. Google reader'ıma kayıtlı onca site içerisinde senin sitenin yeni eklenen yazısı olduğunda büyük bir merak ve heyecanla ilk olarak senin yazını okuyorum. Çünkü yazma üslubun ve ilgi alanların benimle ortak. Birçok yazını aile üyelerimle de paylaşıyorum. Yazılarının devamını bekliyorum. Sakın bitirme, çok iyisin, selamlar.

can istanbullu dedi ki...

Ben Karabüklüyüm ama yazılarınızdan 3-5 tanesini okudum. Bence çok okunmayı kafanıza takmayın,önemli olan faydalı bir şey yapmanız.Genel çerçeveniz çok güzel memeleketinizi hemşehrilerinize hatırlatıyorsunuz,haberdar ediyorsunuz. Bence faydalı bir blogsunuz,belki ek olarak ağırlık Afyon merkezli olmak kaydıyla(çizginizi bozmayın) zaman zaman duygularınızı da özel yazılarınız olarak paylaşın..Bu arada sizden bir ricam var..Nisanda Afyon üzeri Antalyaya giderken İkbal tesislerinde durdum. Her şey çok güzeldi ancak farkında olmadan çıkışta Kütahya yoluna girmişim ve 15 km civarı boşa gidip geldim. İnsan bir tabela koyar karayoluna. Bu yolla bir bilginiz varmı acaba?Belkide ben farketmedim tabelayı. Şayet tabela yoksa blogunuzdan uyarıda yapabilirsiniz,teşekkürler