11 Aralık 2010 Cumartesi

Bugünün hâli...

Afyon'a ilk kar yağmasının heyecanıyla sabahtan sokağa fırladık. Gerçi bu kar, önceki yıllardaki kar'a hiç benzemiyordu ya, olsun! Daha çabuk eriyor, avucumuzun içinde hemen sertleşmiyordu. Kartopu yapmanın zevki pek çıkmıyordu; ama yine de kartopu oynadı herkes...

Çarşı-pazar yoğun kar yağışına rağmen doluydu bugün. Temizlik işçileri harıl harıl cadde ve sokakları temizlemekle meşguldüler. Kocatepe'ye uğradım. Zaman zaman burada aradığım kitapları bulabiliyorum. Hasan Ali Toptaş'ın bir kitabı karşıladı beni bu defa; ancak almadım. Bir defaki sefere alacağım. Kitaplar amma ucuzlamış. 4-5 TL kitap bulmak mümkün. Hele çocuk kitapları ise 1 TL.

Ambaryolu'na yürüdüm oradan. İşlek(4)'ten göbekli bir köy ekmeği aldım. Afyonkarahisar'da en iyi köy ekmeği burada satılıyor. Bugünün kaybı, fotoğraf makinamı yanıma almamış olmamdı. Bugünlerde fotoğraf makinasını yanımda taşımıyorum. Bir ara alışmıştım, sürekli yanıma alıyordum.

Az önce öğrendim: Afyon-İzmir karayolunun 5 kilometresi kapalıymış. Ayrıca Kütahya taraflarında da epeyce araba yollarda kalmış. Trafiğe çıkanlar mutlaka kaygan yola, buzlanmaya karşı dikkatli olmalılar. Sadece şehirlerarası yollarda değil, şehir içinde de dikkatli olunmalı...

Hiç yorum yok: